FAQ

TUOTTEET & TILAAMINEN

Kahvi on loppuunmyyty. Koska sitä saa taas lisää? Suodatinkahvisekoituksia ja·espressoja paahdamme päivittäin menekin mukaan. Eli jos tuote on tänään loppu, niin todennäköisesti sitä viimeistään ylihuomenna taas saa.

Valitettavasti ei. Näitä kahveja myymme verkkokaupassa vain papuina. Jos ostat kahvisi kahviloistamme, niin silloin tietenkin voimme jauhaa kahvit toiveidesi mukaan. Muista että aina on sopiva hetki hankkia kotiin kahvimylly.

Valitettavasti ei, mutta tilatessasi esimerkiksi espresso- tai suodatinkahviboksin, niin se toimitetaan tyylikkäässä pakkauksessa.

Kun tilaus on tehty onnistuneesti, niin tilausvahvistus saapuu valinnan mukaisesti joko sähköpostilla tai tekstiviestinä. Mikäli tilausvahvistus ei muutaman minuutin kuluessa ole saapunut, niin laita meille viestiä osoitteeseen webshop@johanochnystrom.se ja selvitämme miksi et ole saanut tilausvahvistustasi.

Jos haluat perua tilauksen tai tehdä siihen muutoksia, niin ole yhteydessä sähköpostilla webshop@johanochnystrom.se. Tällaisissa tapauksissa nopeus on valttia, sillä jos tilaus on ehditty jo pakkamaan ja lähettämään, niin emme voi enää tehdä muutoksia.

Paahdamme päivän aikana lukuisia kahveja. Jos haluat tietää tarkemmin, niin voit vaikka soittaa meille. +46 8 530 22 440

RAHTI & TOIMITUS

Tällä hetkellä toimitustapa on DHL Service Point, mutta selvitämme parhaillaan mahdollisuuksia myös muiden toimitusvaihtoehtojen osalta.

Työpäivien puitteissa pyrimme lähettämään aina tilaukset vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Kun tilauksesi on lähtenyt, niin saat toimitusvahvistuksen joko sähköpostilla tai tekstiviestinä. Toimitusvahvistus sisältää lähetysseurannan. Toimitusaika Suomeen on yleensä 3-4 arkipäivää.

Toimitusmaksuun vaikuttaa tilauksen loppusumma, toimitustapa sekä toimitusmaa. Suomessa ja Ruotsissa tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50 € / 500 SEK tilauksiin. Muuten toimitusmaksu on 5€ / 50 SEK. Toimitusmaksu on eritelty maksuvaiheessa omana rivinään. Toimitusmaksut muihin maihin voit tarkistaa täältä fraktpolicy

Toimitusvaiheen kumppanimme säilyttää lähetystä 1-2 viikkoa noutopisteessä. Jos pakettia ei noudeta, niin se palautuu varastollemme ja olemme sinuun yhteydessä. Jos haluat perua tilauksesi, niin maksamastasi kokonaissummasta 10 € toimituskuluja sekä paluurahdin kulut ja käsittelykulut. Jäljelle jäävän summan palautamme sinulle käyttämäsi maksutavan kautta.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, niin lasku saapuu sähköpostilla Klarnan kautta. Mikäli et ole saanut laskua sähköpostilla, niin ole yhteydessä Klarnaan.

Täältä voit tarkistaa mihin kaikkiin maihin toimitamme tilauksia fraktpolicy

Tällä hetkellä tilauksia ei ole mahdollista noutaa paahtimolta.

VAIHDOT & PALAUTUKSET

Asiakkaana sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kaupan peruutusoikeus alkaa kulua siitä päivästä, kun olet saanut tavaran. Tuote on palautettava täysin uudenveroisessa kunnossa saadaksesi täyden hyvityksen. Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita. Ole yhteydessä webshop@johanochnystrom.se ja kerro mitä haluat palauttaa ja mikä on tilausnumero.

Onnistuu. Niin kauan kuin tilauksesi on vielä varastollamme, niin vaihtaminen on helppoa. Ole yhteydessä webshop@johanochnystrom.se niin hoidetaan homma kuntoon ja oikea tuote tilalle.

Jos olet saanut vääriä tuotteita tai tilauksestasi puuttuu tuotteita, niin ota yhteyttä seitsemän päivän kuluessa webshop@johanochnystrom.se. Ilmoita tilausnumerosi sekä puuttuvat tuotteet tai väärät tuotteet. Korjaamme tilauksesi mahdollisimman nopeasti.

Jos olet asioinut kahvilassamme, niin myös palautukset ja vaihdot hoituvat sitä kautta. Ole yhteydessä kyseiseen kahvilaan ja henkilökuntamme auttaa sinua asiassa.

JOHAN & NYSTRÖM

Mahtavaa! Täältä näet avoimet työpaikat.

Aukioloajat näet helposti vaikka googlesta. Täältä löydät kaikki kahvilamme ja linkit aukioloaikoihin.

No meissä kaikissa on vähän Johania!

Loistavaa! Tästä linkistä pääset  B2B-sivuillemme, jossa voit täyttää heti yhteystietolomakkeen.

Tyhjien kahvipussien lajittelu on tärkeä asia, mutta valitettavasti kaikkea muuta kuin yksinkertainen. Meidän harmaa kahvipussimme lajitellaan sekajätteenä, sillä siinä on sekä kartonkia että muovia. Äkkiseltään voisi siis ajatella, että se on kierrättämisen kannalta huonompi vaihtoehto kuin vaikkapa meidän valkoinen 500g kahvipussi, joka voidaan lajitella kierrätysmuoveihin. Todellisuudessa kuitenkin harmaan pussin ympäristövaikutukset jäävät pienemmiksi siinä käytetyn kartongin ansiosta. Kokonaan muoviton pussi on vielä toistaiseksi haastava kahvin suhteen, sillä haluamme pussin säilyttävän kahvin mahdollisimman tuoreena ja hyvänmakuisena.

Onko sinulla vielä kysyttävää?